Заняття "Ми різні, але розуміємо один одного"
Мета: знизити рівень тривожності, навчити користуватися підтримкою навколишніх, надавати допомогу іншим, формувати навички конструктивного спілкування між собою.
Заняття "Ми різні, але розуміємо один одного"
Мета: знизити рівень тривожності, навчити користуватися підтримкою навколишніх, надавати допомогу іншим, формувати навички конструктивного спілкування між собою.
Такий день необхідний для консолідації
діяльності та підвищення рівня обізнаності з найдавнішим негативним феноменом -
торгівлею людьми, особливо жінками і дітьми. Не байдужість громадськості до
цього явища і візуалізація проблеми на глобальному рівні - запорука успішної
боротьби з цією проблемою.
Нагадаємо, що 17 листопада 2005 року
була підписана Конвенція Ради Європи «Про боротьбу з торгівлею людьми». Пару
років опісля Європейський Парламент одностайно прийняв звіт «Стратегії
запобігання торгівлі жінками і дітьми, які є вразливими до сексуальної
експлуатації». Прийняття цього звіту Членами Європейського Парламенту спонукає
країни - члени ЄС вживати більше заходів для боротьби з торгівлею людьми і
покращувати захист прав потерпілих осіб.
Країни, що ратифікували Конвенцію Ради Європи «Про боротьбу з торгівлею людьми» вдосконалюють систему надання допомоги потерпілим за коштами державних структур, процедури розгляду судових справ, координують діяльність силових відомств у сфері протидії торгівлі людьми з боку відповідних державних установ.
В Україні, яка ратифікувала у вересні 2010 року
Конвенцію Ради Європи про боротьбу з торгівлею людьми, 18 жовтня, як і в інших
країнах цієї організації, відзначають Європейський день боротьби з торгівлею
людьми.
У вересні 2011 року Верховна Рада України ухвалила
Закон "Про протидію торгівлі людьми". У ньому визначені основні
вектори реалізації державної політики, спрямованої на протидію торгівлі людьми;
визначені повноваження органів виконавчої влади при здійсненні заходів з
протидії торгівлі людьми; механізм запобігання і боротьби з цим явищем, надання
допомоги та захисту постраждалим особам, визначені права потерпілих від
торгівлі людьми тощо.
У 2011 р. український парламент ратифікував ще один
документ -Конвенцію Ради Європи № 201 про боротьбу із сексуальною експлуатацією
дітей та сексуальним насильством.
Останнім часом спостерігається тенденція збільшення
числа жертв сучасної работоргівлі. Згідно із спеціальною доповіддю МОП, близько
20,9 млн. осіб у світі є жертвами работоргівлі. З них 4,5 млн. осіб зазнають
сексуальної експлуатації, до 14,2 млн. осіб є жертвами примусової праці та
економічної експлуатації. Крім того, від 700 тис. до 1 млн. осіб щорічно
примусово переміщуються через кордони для подальшого продажу.
Правозахисники, посилаючись на оцінки МВС України,
стверджують, що щорічно в тенета работоргівців потрапляє близько 7 тисяч
українців.
Людина - не товар! Цінність людського життя
- не предмет торгівлі!
10 жовтня відзначався день психічного здоров'я. З учнями 4 - В класу було проведено заняття з елементами тренінгу "Веселковий світ емоцій", метою якого було сформувати поняття про психічне здоров'я, про емоції та їх вплив на настрій людини; дати уявлення про настрій та як він впливає на здоров’я і спілкування з однолітками; підтримувати у дітей мотивацію на пізнання себе через світ емоцій; пригадати, які бувають емоції; вчитися визначати свій емоційний стан; знімати психом'язове напруження.
З метою створення сприятливого психологічного клімату в класі; подолання бар’єру у міжособистісних відносинах; розвитку комунікативних навичок; виховання культури спілкування, з учнями 5-В класу, практичним психологом закладу Сокур Оксаною Лук‘янівною проведено заняття з елементами тренінгу " Наш клас команда!"
Упродовж усього життя нам (і
дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи
поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до
уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання
у 5-му класі.
Адаптація дитини до навчання
в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний
зі значним навантаженням на всі системи організму.
З метою надання психолого – педагогічної підтримки учням в період адаптації, згуртування класного
колективу; побудови ефективної взаємодії учнів один з одним; створення
сприятливого психологічного клімату; подолання бар’єру у міжособистісних
відносинах; розвитку комунікативних навичок; виховання культури спілкування, з
учнями 5-х класів, практичним психологом закладу Сокур Оксаною Лук‘янівною
проведено заняття з елементами тренінгу «Я в 5 класі!!!»