Як прокачати три ключові навички у дитини, що відповідають за поведінку і здібності (сенсорна система, ігнорування, утримання уваги)


Батьки можуть прищепити дитині любов до книг. Розглянемо кілька порад про те, як це можна зробити вдома.
22 січня відбувся методичний вебінар на платформі Google-Meet з працівниками психологічної служби закладів загальної середньої та дошкільної освіти Бершадської територіальної громади.
Заходи з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі спрямовані на забезпечення:
здоров’язбережувальної складової шкільної освіти;
комплексного розвитку фізичної культури та посилення рухової активності дітей;
здорового харчування, формування культури харчування та правильних харчових звичок;
удосконалення медичного обслуговування учнів та працівників закладів освіти;
ефективного психологічного забезпечення освітнього процесу;
підготовки педагогічних працівників до реалізації здоров’язбережувальної складової освіти, піклування про їхнє здоров’я;
безпечності, доступності та інклюзивності освітнього середовища;
міжсекторальної взаємодії органів влади та установ, залучення соціальних інституцій до процесів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища.
Реалізувати Національну стратегію передбачається протягом 2020-2024 років. На підставі визначених стратегічних цілей та завдань Кабінет Міністрів України щороку затверджує план заходів на поточний рік щодо реалізації Національної стратегії, забезпечує його виконання на засадах відкритості та прозорості, звітує про його виконання.
З метою формування якісного та дієвого веб-простору психологічної служби системи освіти для своєчасного інформування про психолого-педагогічні послуги кожного учасника освітнього процесу протягом січня-листопада 2020 р. проведено Обласний конкурс «Фахівець психологічної служби в інформаційному просторі», в якому в номінації “Блог фахівця” Сокур Оксана Лук’янівна, практичний психолог Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 зайняла ІІІ місце. Вітаємо та бажаємо нових успіхів та звершень!
Дякую за привітання від усієї школи!!! Мені дуже приємно)))
Навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти
Вінницької області провели вебінар 21 січня 2021 року для працівників
психологічної служби закладів освіти на платформі Google-Meet на тему: «Тайм-менеджмент в умовах дистанційної роботи: прийоми профілактики професійного вигорання педагогічних
працівників». На якому ми обговорювали теоретичні аспекти тайм-менеджменту та
отримали практичний інструментарій задля ефективної організації робочого
та особистісного часу фахівців психологічної служби. Вебінар пройшов цікаво та інформативно, багато чого взяла для своєї роботи.Дякую Анастасії Куріциній та Наталії Нечипорук за їх кропітку роботу.
У кожної людини є мрія. Мрія бути здоровими, успішними, щасливими. Мрія, аби родина була дружною та міцною. І справді, крапля до краплі, колос до колосу, рука до руки, брат до брата. В єдності наше спільне минуле, сумісне теперішнє та щасливе майбутнє. Це щасливі посмішки на обличчях, обов’язкове доброзичливе „Добрий день” у дворі, тепле лагідне слово підтримки, коли потрібно, мир та спокій у державі.
21 січня у всьому світі відзначається одне з найбільш незвичайних свят — Міжнародний день обіймів (International Hug Day). Це добре свято було засновано в 1986 році в США. З обіймів починається життя людини – адже перше, що робить мати після появи свого чада на світ – обіймає його і прикладає до грудей. Обійми супроводжують нас протягом усього життєвого шляху – обіймаються закохані, подружжя, друзі, родичі.
22 ГРИ ЗІ СЛОВАМИ
Ділимося з вами добіркою “лінивих” ігор від Светлана Ройз, в які можна грати з дітьми навіть лежачи🙃 Деякі з цих ігор можна пропонувати дітям від 3 років.
Ці ігри допомагають розширити словниковий запас або вивчати нову мову, вдосконалити логіку, асоціативне мислення, розширити сенсорний досвід.
1. Чотири слова
Вибираємо 4 абсолютно не пов'язаних між собою слова. Використовуючи їх, складаємо по черзі невеликі розповіді. (Дітям від 8 років можна запропонувати і 5-6 слів.)
2. Безліч слів
Вибираємо велике слово. З його букв кожен на своєму аркуші складає і записує багато маленьких. (Діти можуть спочатку бути в команді з дорослими, а потім вони швидко стають самостійними гравцями).
3. Малювання словом
Вибираємо “складне” для дитини слово, яке складно писати або вимовляти. Придумуємо, що саме будемо малювати. Наприклад, намалювати фігурку кота, використовуючи тільки загадане слово (пишемо його багато разів в різних площинах).
4. Навпаки
Говорити слова навпаки, без запису їх. (Наприклад, Чайник - кинйач, стіна - анітс тощо)
5. Пошук слів
Знайти і назвати слова, які оточують вас за ознаками: смачні, що звучать, ароматні, тверді, м'які, рухомі і т.д. (Так ми включаємо різні канали сприйняття дитини. Слово стає “дверима” в світ сенсорний).
6. Букви - у слово
Написати врозкид на аркуші літери, з'єднувати букви лініями в слова.
7. Покажи слово
Один гравець загадує слово іншому. Останній показує його пантомімою.
8. Я загадав
Розповісти про задумане слово, не називаючи його. (Наприклад: Я загадав - білий, холодний, скрипить під ногами, тане...)
9. Індукція - дедукція
Гравець загадує подумки предмет. Решта повинні його вгадати, ставлячи запитання, на які він може відповісти тільки Так або Ні (з меншими дітьми можна починати із загадування тварин і частин тіла).
10. Остання буква
Кожен гравець говорить слово, яке починається на останню букву попереднього слова.
11. Рима
Називаємо 4 (або два) випадкових слова, на які шукаємо риму або з якими придумуємо чотиривірш.
12. Буква
Називаємо слова тільки на задану букву. (Варіант для дорослих: слова - предмети на задану букву, які можна покласти в трилітрову банку)
13. Шукаємо подібне
Називаємо два випадкових слова - чим вони можуть бути подібними?
14. Чарівна мова
Для дітей, які навчаються розбивати слова на склади. Розмовляємо, перед кожним складом додаючи додатковий склад (жи, ма, хрю....).
15. Нісенітниця
Говоримо початок речення, до якого потрібно придумати абсолютно дивне, нереальне продовження.
16. Казка
Складаємо казку разом - кожен говорить по реченню.
17. Асоціації
Один гравець називає слово, наступний - свою асоціацію на це слово (дітям можемо пояснити так: називаєш перше, що спадає на думку, коли чуєш це слово). Наступний гравець називає свою асоціацію - на попередню і т.д.
18. Це слово вміє…
Описуємо слово його «вміннями». Наприклад: чай вміє зігрівати, розливатися на стіл, охолоджуватися тощо.
19. Картина
Називаємо слово. По черзі розповідаємо, яку «об'ємну» картину ми бачимо, коли вимовляємо це слово (наприклад, для одного гравця слово «чай» означає: сім'я сидить за столом і розмовляє, для іншого - чайна плантація і збирачі чаю, для третього - стіл, накритий скатертиною, грає музика, для четвертого - чайна церемонія, для п'ятого - людина сама стоїть біля вікна, насолоджуючись самотністю і чаєм.
20. Антоніми
Називаємо слова і шукаємо до них антоніми.
21. Неіснуюче слово
Придумуємо неіснуючі слова, і що б вони могли означати мовою інопланетян.
22. Пташина мова
Говоримо один з одним на “тарабарській” мові, намагаючись за інтонацією вгадати, про що кожен говорить.
Ілюстрація: Pascal Campion