Mental health

Не знаю,як в умовах війни, можна бути психічно здоровими. Адже, всі ми знаходимося в постійній тривозі, стресі та деколи в хаосі. Але бажаю аби ми Перемогли💙💛І мали це психічне здоров'я❤️

Всесвітня організація охорони здоров'я визначає психічне здоров'я як стан благополуччя, в якому людина реалізує свої здібності, може протистояти звичайним життєвим стресам, продуктивно працювати і робити внесок в свою спільноту. У цьому сенсі психічне здоров'я є основою благополуччя людини і ефективного функціонування спільноти.

Психічне здоров'я має першочергове значення для особистого благополуччя, підтримки здорових сімейних відносин і здатності кожної окремої людини зробити внесок у життя суспільства. Серед ознак доброго психічного здоров’я виділяють:

-здатність долати щоденні стреси та вирішувати проблеми;

-продуктивність та ефективність праці;

     - можливість рости та розвиватися;

     - інтерес щодо інших людей і спільноти;

     - відчуття якості життя.

Здоров’я населення залежить від рівня благополуччя всього суспільства і від його уваги до цих проблем. Будьте уважними один до одного та бережіть власне психічне здоров’я.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар