КОРЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ

 Розмова про дружбу
Мета. Познайомити з людськими якостями, вчити їх розрізняти. Формувати навички спілкування з однолітками, висловлювати свої думки; розвивати навички співробітництва, взаємодопомоги, уміння слухати і розуміти  іншого. Сприяти встановленню між дітьми взаємопорозуміння, доброзичливого ставлення. Розвивати виразність, емоційність мовлення. Виховувати увагу до співрозмовника, бажання спілкуватися з однолітками.
У будь-якому конфлікті є як мінімум дві сторони. Це дві особистості, зі своїми поглядами, звичками, статусами, досвідом та іншими атрибутами. У цих людей є багато спільного: голова, руки, тіло, мозок, серце. А є щось, що їх роз'єднує – зазвичай це причина конфлікту або різні точки зору на одну й ту ж ситуацію.
Як же бути?
Крок 1. Усвідомлюйте емоції.
Крок 2. Встановлюйте основні правила переговорів.
Крок 3. З'ясовуйте позиції один одного.
Крок 4. Визначайте приховані потреби й інтереси, точку зору сторін.
Крок 5. Пропонуйте варіанти вирішення конфлікту.
Крок 6. Погоджуйтеся з найкращим взаємовигідним варіантом.





Якщо кожен із нас пізнає себе глибше, навчиться керувати своїм емоційним станом і тонко відчуватиме потреби інших людей, у нас не буде необхідності вивчати практики поведінки в конфліктних ситуаціях.

Немає коментарів:

Дописати коментар