Тренінг для вчителів "Психосоціальна підтримка освітян"

Ось і я стала тренером для вчителів, новий досвід, турбота про інших та надання нових навичок та знань учасникам, щось цікавеньке) 

В часи війни підтримка психічного здоров"я дітей та підлітків у шкільному середовищі стає пріоритетним напрямом роботи у сфері освіти. Особливу роль мають психологи закладів освіти, які безпосередньо надають психологічну допомогу усім, хто її потребує, а також можуть підвищувати рівень обізнаності та підготовленості педагогів у сфері психічного здоров"я. Програма підвищення кваліфікації  за програмою “Психосоціальна підтримка для освітян” спрямована на розвиток обізнаності педагогів у темі психічного здоров'я та навичок психосоціальної підтримки дітей та підлітків, їх батьків/опікунів у часи війни, а також формування навичок користування інтерактивними онлайн ресурсами та платформами.В основу програми «Психічне здоров’я для України» покладено 5-ти крокову модель першого реагування, що впроваджена в Україні в межах Універсального тренінгу з психічного здоров’я, розробленого проектом «Психічне здоров’я для України» та підтримано МОЗ України. Покроковий алгоритм першого реагування адаптований до потреб системи освіти та передбачає формування навичок розпізнавання труднощів психічного здоров’я дітей та підлітків, встановлення контакту, підтримки та, при необхідності направлення за професійною допомогою.

Дякую колегам за участь в тренінгу Ви просто - молодці!!! Щиро дякую що навчалися зі мною))) це було класно!!!











Немає коментарів:

Дописати коментар