Які слова потрібно говорити дитині під час війни




 Які слова потрібно говорити дитині під час війни: 


 1. 🙂«Поки я з тобою - ти в безпеці» 


2. 👐«Я захищу тебе» 


3. 👪«Я піклуюсь про тебе і про себе» 


4. 💪«Наша армія та люди, які нас захищають дуже сильні, ми можемо на них покластися» 


5. 🗨️«Коли тобі страшно, обов‘язково говори мені про це» 


6.📢 «Коли ти будеш чути гучні звуки сирени - це означає, що нас захищають і нам потрібно заховатися, щоб було безпечніше» 


7.😘 «Ми з усім впораємось»  Крім слів, транслюй своїй дитині підтримку через обійми та поцілунки. Слухайте її та виражайте розуміння коли їй страшно або коли вона панікує/плаче.


8. ❤️ "Я тебе люблю" Кажіть дитині, як сильно ви її любите, та що вона важлива для вас. Так вона буде відчувати підтримку.Якіти підтримку. 




Немає коментарів:

Дописати коментар