5 ігор для розвитку комунікації та соціальних навичок

 
У житті кожної дитини важливе спілкування та взаємодія з іншими людьми.

Пропонуємо 5 найкращих ігор для розвитку комунікації та соціальних навичок вашої дитини.

Гра «Підказка»
🎯 Мета: розвиток навичок відкритого спілкування та взаємодії.
🧩 Гравець / гравчиня дає підказки про те, що він / вона має на увазі, а інший гравець / інша гравчиня має відгадати, про що йдеться.

Гра «Історія з картинок»
🎯 Мета: розвиток мовленнєвих навичок та виразного читання.
🧩 Діти мають розповісти історію, використовуючи картинки, які вони обирають у певному порядку.

Гра «Мій майбутній день»
🎯 Мета: розвиток навичок планування.
🧩 Діти отримують завдання презентувати свій ідеальний день, починаючи з прокидання та закінчуючи часом перед сном.

Гра «Я люблю…»
🎯 Мета: допомогти дітям навчитися виразно висловлювати свої почуття та емоції, а також розвивати навички емпатії та співпереживання.
🧩 Діти мають по черзі говорити про те, що вони люблять.

Гра «Назви своє ім’я»
🎯 Мета: розвивати навички мовлення та пам'яті, а також формувати позитивне самоставлення.
🧩 Діти мають назвати своє ім'я та додати до нього якусь характеристику про себе, що починається на ту саму літеру, що і їхнє ім'я.

Авторка — Світлана Дрібас.🌿

Немає коментарів:

Дописати коментар